FAQ

  • Najčešća pitanja

    • Šta je Pickbox NOW?

      Pickbox NOW je striming servis sa serijama i filmovima na zahtev. Kod naše usluge nećete pronaći kanale i njihove TV rasporede, već sve iz naše ponude. Sve gledate bez reklama, bilo kada na vašim uređajima ili odabranim telekom operaterima.

    • Kako se aktivira Pickbox NOW?

      Pickbox NOW striming servis možete da aktivirate posle registracije na www.pickboxnow.com. Plaćanje je moguće karticom ili PayPalom, a mesečna pretplata je 575 DIN. Pretplata se automatski obnavlja sve dok je ne otkažete. Takođe, aktiviranje usluge Pickbox NOW je moguće i preko odabranih telekom operatera.

    • Na kojim je telekomima Pickbox NOW dostupan u Srbiji?

      • SBB - Pickbox NOW pronađite u SBB Video Klubu unutar EON TV paketa. Saznajte više.
      •  
      • Total TV - Pickbox NOW pronađite u EON Video Klubu. Saznajte više.
      •  
      • mts - Pretplatite se na Pickbox NOW videoteku kroz mts Video Klub. Saznajte više.
      •  
      • Orion Telekom - Pickbox NOW pronađite na Orion Telekomu koji je dostupan svim korisnicima kao dodatan televizijski paket. Saznajte više.
       

    • Koja je cena usluge Pickbox NOW?

      Cena za gledanje preko vaših uređaja je 575 dinara mesečno, gledate sve naše serije i filmove iz ponude. Sve ostale pakete pogledajte ovde. Cena preko telekom operatera je takođe 575 dinara, ali postoji mogućnost da je Pickbox NOW već uključen u pakete vašeg telekom operatera.

    • Na kojim uređajima gledati Pickbox NOW?

      Pošto što ste uslugu aktivirali na www.pickboxnow.com, sve serije i filmove gledajte na:

      • www.pickboxnow.com (računar i mobilni telefon)
      • Android i iOS mobilni uređaji
      • Android TV
      • Samsung Tizen (proizvedeni 2018-2020)
      • LG webOS (web0S 4.0 i više)
      • Google Chromecast

      Ako ste uslugu aktivirali preko telekom operatera:

      • njihov set top box (npr. u Video Klubu mts-a)
      • njihove aplikacije (npr. EON)

    • Kako se deli korisnički račun s drugima?

      Pickbox NOW striming servis podržava više prijava na isti korisnički račun, tako da jedan račun (i njegove troškove) možete podeliti s kim želite. Serije i filmove ćete istovremeno moći da gledate na dva, tri ili četiri uređaja (u zavisnosti od paketa koji ste aktivirali).

    • Mogu li se serije i filmove gledati bez veze s internetom?

      Pickbox NOW aplikacija za mobilne uređaje podržava oflajn gledanje, a smanjuje potrošnju GB-a na vašem mobilnom uređaju. Pored svake epizode nalazi se mogućnost "preuzimanja" sadržaja. Nakon što se sadržaj preuzme, potražite ga u okviru Menija > Moja preuzimanja u vašoj mobilnoj aplikaciji. Ova mogućnost je dostupna samo na Pickbox NOW mobilnim aplikacijama.

    • Kako namestiti titlove?

      Ne morate da nameštate titlove. Sve serije i filmovi na Pickbox NOW mogu da se gledaju s profesionalno prevedenim titlovima koji će se automatski pojaviti.

    • Kako se aktivira vaučer?

      Aktivacioni kod se upisuje pre izbora paketa na www.pickboxnow.com u polje "VAUČER". Vaučer omogućava gledanje na www.pickboxnow.com i našim aplikacijama, ali ne i na uređajima telekom operatera.

    • Kako iskoristiti popust?

      Kod za popust se upisuje posle izbora paketa na www.pickboxnow.com, u polje "Imam kod za popust".

  • Rešavanje problema

    • Imam tehničkih problema s gledanjem sadržaja. Kako da ih rešim?

      Proverite verziju internet pregledača ako gledate na računaru, odnosno verziju softvera i aplikacije ako gledate preko naše mobilne ili Smart TV aplikacije. Savet je da uvek sve imate ažurirano.

    • Imam sve ažurirano, ali ne mogu da gledam sadržaj. Šta da radim?

      Reinstalacija aplikacije vam može pomoći u slučaju mobilnih i Smart TV uređaja. Što se tiče internet pregledača, probajte da se odjavite pa prijavite na www.pickboxnow.com ili da obrišete keš (cache) pregledača.

    • Kako da promenim lozinku?

      Lozinku možete da promenite na www.pickboxnow.com preko računara ili mobilnih uređaja. Kliknite na Prijava pa Zaboravili ste lozinku? i promenite je na linku koji će vam stići imejlom. Ako ste Pickbox NOW aktivirali preko telekom operatera, svakako se javite njihovoj korisničkoj podršci.

    • Ne mogu da pronađem Pickbox NOW na Smart TV-u. Šta da radim?

      Za gledanje na Android TV-u, pronađite našu aplikaciju u Google Play Storeu

      Za gledanje na Samsung Tizen Smart TV-u, pronađite našu aplikaciju u služenom storeu Samsunga.

      Za gledanje na LG webOS Smart TV-u, pronađite našu aplikaciju u služenom storeu LG-a.

      *Napomena, Pickbox NOW nije moguće gledati preko internet pregledača na Smart TV uređaju.

    • Kako povezati Pickbox NOW preko Google Chromecasta?

      Za postavljanje Google Chromecasta, pratite službene Google postavke. Nakon uspešnog postavljanja, na našoj iOS ili Android mobilnoj aplikaciji ćete pronaći ikonicu u gornjem desnom uglu na koju treba da kliknete kako biste sadržaj "prebacili" na Smart TV.

    • U kojim državama mogu da gledam Pickbox NOW?

      Aktiviranjem Pickbox NOW striming usluge na www.pickboxnow.com u Srbiji, možete da gledate i u zemljama koje su članice Evropske unije, BiH, Crnoj Gori i Severnoj Makedoniji.

    • Kako mogu da vidim koje serije i filmove nudi Pickbox NOW?

      Sve serije i filmove iz ponude videoteke možete pronaći na www.pickboxnow.com. Za gledanje je potrebno aktiviranje.

    • Šta da radim ako nemam više GB-a na mobilnom telefonu ili kućnom internetu?

      Proverite uslove dogovorene s vašim operaterom. U međuvremenu, gledajte preko vaj-faj (Wi-Fi) veze koja nema ograničenja za potrošnju.

    • Kome se obratiti za više pitanja?

      Slobodno nam pišite na info@pickboxnow.com ili Fejsbuk i Instagram.