Česta pitanja

  • Upoznajte se s Pickboxom

    • Šta je Pickbox?

      Pickbox je internet televizija koju možete da gledate neograničeno bilo gde i bilo kada. Pickbox možete da gledate na Samsung ili LG Smart TV-u, računaru, tabletu ili pametnom telefonu. Pickbox trenutno ima nekoliko hiljada sati serija, filmova i crtaća, a sav sadržaj je preveden titlovima ili sinhronizovan na 4 jezika - srpski, hrvatski, slovenački i makedonski.

    • Kako mogu da vidim sadržaj koji nudite na Pickboxu?

      Spisak nekoliko hiljada sati serija, filmova i crtaća koje vam Pickbox nudi možete videti ovde. Za detaljnije informacije o svim sadržajima koje možete videti na spisku potrebna je registracija.

    • Kako mogu da se registrujem na Pickbox?

      Možete se registrovati preko Pickbox aplikacije na Samsung i LG Smart TV-u, tabletu i pametnom telefonu ili preko računara na stranici www.pickbox.tv. Nakon registracije dobijate uvid u opise sadržaja koje Pickbox nudi i mogućnost gledanja najava za iste. Kako biste mogli da uživate u gledanju svega što Pickbox nudi, potrebno je da aktivirate svoj korisnički nalog. Pickbox jedva čeka da se registrujete i postanete najbolji prijatelji.

    • Koji su podaci potrebni za registraciju?

      Da biste se registrovali, potrebno je da unesete vašu aktivnu imejl adresu, lozinku, ime i prezime, godinu rođenja, da izaberete zemlju u kojoj se nalazite i da potvrdite da niste robot, jer Pickbox ipak više voli da se druži sa živim bićima.

    • Šta mi je sve potrebno za gledanje Pickboxa?

      Pickbox je vrlo skroman i od vas traži samo da imate uređaj na kojem ćete ga gledati i internet vezu minimalne brzine od 2 Mbps.

    • Na kojim sve uređajima mogu da gledam Pickbox?

      Pickbox vas čeka na Samsung (bez Tizen OS-a) i LG Smart TV-ima, računaru (preporučujemo Google Chrome), kao i na iOS i Android tabletima i pametnim telefonima.

      Isto tako, Pickbox sadržaje možete gledati i na SBB-u i mts-u, a možete ga aktivirati ovde ili za SBB ovde.

    • Kolika je mesečna naknada za neograničeno gledanje Pickboxa?

      Prava sitnica. Hiljade sati serija i filmova vam mogu biti dostupni za samo 575 dinara mesečno. Naravno, pretplatu možete uzeti i na duži period, pri čemu vas Pickbox nagrađuje. Za izbor POPULARNOG paketa, u trajanju od šest meseci, štediš 451 dinara, pa će tako od vas tražiti samo 2999 dinara. Ako se odlučite za NAJBOLJI paket, u trajanju od godinu dana, Pickbox vam poklanja gledanje na trećem uređaju, uštedu od 901 dinara, a zauzvrat traži samo 5999 dinara.

      pickbox paketi_ser

    • Moram li da potpišem ugovornu obavezu s Pickboxom?

      Nipošto. S Pickboxom možete da raskrstite kad god poželite i ne obavezujete se na duži vremenski period. Naravno, u trenutku kada odlučite da vam Pickbox više nije potreban, on će sigurno biti tužan, ali će valjda s vremenom preboleti rastanak.

    • Kako mogu da aktiviram svoj Pickbox?

      Pickbox je moguće aktivirati na nekoliko načina. Uplatom preko kreditne ili debitne kartice ili uplatom preko PayPala. Više detalja o načinima aktivacije možete saznati u kategoriji Aktivacija. Požurite, Pickbox je već malo nervozan jer ne može da počne filmske maratone bez vas!

      *Aktivacijom Pickboxa imate mogućnost gledanja sadržaja na dva ili tri uređaja (ovisno o aktiviranom paketu)

    • U kojim sve zemljama mogu da gledam Pickbox?

      Pickbox je, osim u Srbiji, dostupan u još pet zemalja, a to su Slovenija, Hrvatska, Bosna i Hercegovina, Crna Gora i Makedonija. Znači, ako idete na odmor u jednu od navedenih zemlja, u njima možete neometano gledati sve Pickbox sadržaje s titlovima koje ste prethodno odabrali.

  • Uređaji

    • Na kojim sve uređajima mogu da gledam Pickbox?

      Pickbox vas čeka na Samsung (bez Tizen OS-a) i LG Smart TV-ima, računaru (preporučujemo Google Chrome), kao i na iOS i Android tabletima i pametnim telefonima.

      Isto tako, Pickbox sadržaje možete gledati i na SBB-u i mts-u, a možete ga aktivirati ovde ili za SBB ovde.

    • Na koliko uređaja mogu istovremeno da gledam Pickbox?

      U zavisnosti od Pickbox paketa koji ste aktivirali, našu uslugu možete gledati na dva ili tri uređaja istovremeno.

    • Mogu li da promenim uređaj na kojem gledam Pickbox?

      Naravno. Pickbox vam omogućava da svakih 30 dana možete da promenite jedan uređaj na kojem ga gledate. Promena uređaja se vrši tako što u kategoriji Moj račun, potkategoriji Upravljanje uređajima odaberete uređaj koji želite da uklonite i potvrdite brisanje.

    • Gde mogu da preuzmem aplikaciju Pickbox?

      Zavisno od toga da li koristite tablet ili pametni telefon (Android ili iOS), Samsung ili LG Smart TV, aplikaciju Pickbox možete da skinete u Google Playu, AppStoreu, Smart Hubu ili LG Storeu. Za gledanje Pickboxa na računaru nije potrebna aplikacija, već prijava na www.pickbox.tv.

    • Kako gledati Pickbox na Samsung Smart TV-u?

      1. Uđite u Smart Hub
      2. U pretraživač upišite Pickbox
      3. Instalirajte i otvorite aplikaciju
      4. Registrujte se (ako već niste), prijavite se i aktivirajte svoj Pickbox
      5. Uživajte s Pickboxom!

      Za pomoć ili više informacija pošaljite mejl na info@pickbox.tv.

    • Kako gledati Pickbox na LG Smart TV-u?

      1. Uđite u LG Store
      2. U pretraživač upišite Pickbox
      3. Instalirajte i otvorite aplikaciju
      4. Registrujte se (ako već niste), prijavite se i aktivirajte svoj Pickbox
      5. Uživajte s Pickboxom!

      Za pomoć ili više informacija pošaljite e-mail na info@pickbox.tv.

    • Kako gledati Pickbox na računaru?

      1. Idite na www.pickbox.tv (preporučujemo najnoviju verziju Chromea)
      2. Registrujte se (ako već niste), prijavite se i aktivirajte svoj Pickbox
      3. Uživajte s Pickboxom!

      Napomena: gledanje Pickboxa na računaru moguće je i u drugim internet pregledačima, ali Pickbox ne garantuje potpuno kvalitetnu reprodukciju sadržaja, jer ona zavisi i od samog internet pregledača.

      Više saznajte u rubrici Tehnička pitanja.

    • Na kojim sve internet pregledačima (preko računara) mogu da gledam Pickbox?

      Svakako preporučujemo gledanje u poslednjoj verziji Google Chrome internet pregledača. S Pickboxom možete da se družite i preko ostalih pregledača: Internet Explorer 8+, Mozilla Firefox, Opera, Safari i Edge, ali Pickbox ne garantuje potpunu protočnost reprodukcije sadržaja. browseri-HR-BIH-RS-CG Za pomoć ili više informacija pošaljite mejl na info@pickbox.tv.

    • Kako gledati Pickbox na iPadu ili iPhoneu?

      1. Uđite u AppStore
      2. U pretraživač upišite Pickbox
      3. Instalirajte i otvorite aplikaciju
      4. Registrujte se (ako već niste) i prijavite se*
      5. Prepustite se uživanju s Pickboxom!

      * - aktivacija računa je moguća putem računara i Samsung ili LG Smart TV-a

      Za pomoć ili više informacija pošaljite e-mail na info@pickbox.tv.

    • Kako gledati Pickbox na Android tabletu ili pametnom telefonu?

      1. Uđite u Google Play Store
      2. U pretraživač upišite Pickbox
      3. Instalirajte i otvorite aplikaciju
      4. Registrujte se (ako već niste) i prijavite se*
      5. Prepustite se uživanju s Pickboxom!

      * - aktivacija računa je moguća putem računara i Samsung ili LG Smart TV-a

      Za pomoć ili više informacija pošaljite e-mail na info@pickbox.tv.

    • Mogu li da gledam Pickbox na svom TV-u čak i ako nemam Samsung ili LG Smart TV?

      Naravno da možete, a sve što vam treba je HDMI kabl kojim ćete spojiti vaš računar i TV čime ćete napraviti mali „mostić“ preko kojeg će se vaš Pickbox preseliti s računara na TV.

    • Ako imam aktivan Pickbox na mts-u, mogu li da ga gledam na još jednom uređaju?

      Nažalost, trenutno to nije moguće, ali svakako ćemo vas obavestiti kad to postane moguće. Za više informacija pošaljite mejl na info@pickbox.tv.

  • Aktivacija

    • Zašto se sadržaj na Pickboxu plaća?

      Pickbox je potpuno legalna usluga i poštuje zakone. Za svaki sadržaj koji vam nudi, Pickbox zakupljuje licencu od najvećih svetskih produkcijskih kuća i ta licenca mu daje pravo na prikazivanje u određenom vremenskom periodu. Svi sadržaji na Pickboxu dostupni su sve vreme tokom perioda na koji je sadržaj zakupljen.

    • Koji Pickbox paketi postoje?

      Pickbox je vrlo fleksibilan i nudi vam tri paketa:

      • - OSNOVNI (1 mesec) - OBNAVLJAJUĆA i JEDNOKRATNA kupovina

      • - POPULARNI (6 meseci, uštedi 451din) - JEDNOKRATNA kupovina

      • - NAJBOLJI (12 meseci, uštedi 901din, gledaj na tri uređaja istovremeno) - JEDNOKRATNA kupovina
      Pickbox paketi - Srbija

    • Koja je razlika između obnavljajuće i jednokratne kupovine kod OSNOVNOG paketa?

      Obnavljajuća kupovina je kupovina koja se nakon prve aktivacije automatski produžava svakog meseca. Pickbox će se svakog meseca ponovo aktivirati, najviše 12 meseci. Obnavljajuću kupovinu moguće je otkazati u bilo kojem trenutku trajanja pretplate jer Pickbox nema ugovornu obavezu. U tom slučaju pretplata će se otkazati po završetku aktivnog meseca.

      Obnavljajuća kupovina automatski se aktivira prilikom uplate za OSNOVNI Pickbox paket preko vaše kartice ili PayPala.


      Jednokratna kupovina je kupovina kojom aktivirate Pickbox na unapred odabrani period. Jednokratnu kupovinu nije moguće otkazati tokom trajanja pretplate, već ona traje do isteka usluge.

    • Koji su načini aktivacije?

      Pickbox je moguće aktivirati na vašem računaru: kartičnom uplatom ili uplatom preko PayPala.

    • Moram li da potpišem ugovornu obavezu s Pickboxom?

      Nipošto. S Pickboxom možete da raskrstite kad god poželite i ne obavezujete se na duži vremenski period. Naravno, u trenutku kada odlučite da vam Pickbox više nije potreban, on će sigurno biti tužan, ali će valjda s vremenom preboleti rastanak.

    • Kako platiti karticom?

      Karticom nije moguće aktivirati jednokratnu kupovinu za mesec dana, već samo obnavljajuću, ali i obnavljajuću kupovinu možete da otkažete kad god to želite. Naravno, u trenutku kada odlučite da vam Pickbox više nije potreban, on će sigurno biti tužan, ali će valjda s vremenom preboleti rastanak. Jednokratna kupovina Pickbox paketa moguća je za veće pakete, tačnije za pakete od 6 i 12 meseci.

      Procedura za plaćanje karticom:

      • – Na računaru odaberite polje Moj račun > Aktivacija
      • – Odaberite Kartica
      • – Odaberite trajanje pretplate
      • – Kliknite Kreni i otvoriće vam se formular za plaćanje (CorvusPay)
      • – Popunite formular traženim podacima
      • – Kliknite Plati
      • – Zavisno od tipa kartice, ako je zatraženo, potvrdite plaćanje jednokratnom bezbednosnom lozinkom
      • – Nakon što vam se prikaže potvrda kupovine, uživajte u Pickboxu

      Za izbor POPULARNOG paketa, u trajanju od šest meseci, štediš 451 dinara, pa će tako od vas tražiti samo 2999 dinara. Ako se odlučite za NAJBOLJI paket, u trajanju od godinu dana, Pickbox vam poklanja gledanje na trećem uređaju, uštedu od 901 dinara, a zauzvrat traži samo 5999 dinara.

      Za više informacija pošaljite mejl na info@pickbox.tv

    • Kako platiti PayPalom?

      PayPalom nije moguće aktivirati jednokratnu kupovinu za mesec dana, već samo obnavljajuću, ali i obnavljajuću kupovinu možete da otkažete kad god to želite. Naravno, u trenutku kada odlučite da vam Pickbox više nije potreban, on će sigurno biti tužan, ali će valjda s vremenom preboleti rastanak. Jednokratna kupovina Pickbox paketa moguća je za veće pakete, tačnije za pakete od 6 i 12 meseci.

      • – Na računaru odaberite polje Moj račun > Aktivacija
      • – Odaberite PayPal
      • – Odaberite trajanje pretplate
      • – Kliknite Kreni
      • – Prijavite se na PayPal
      • – Platite klikom na Continue
      • – Potvrdite transakciju
      • – Čim dobijete potvrdu aktivacije na mejl, možete da gledate Pickbox

      Za izbor POPULARNOG paketa, u trajanju od šest meseci, štediš 451 dinara, pa će tako od vas tražiti samo 2999 dinara. Ako se odlučite za NAJBOLJI paket, u trajanju od godinu dana, Pickbox vam poklanja gledanje na trećem uređaju, uštedu od 901 dinara, a zauzvrat traži samo 5999 dinara.

      Za više informacija pošaljite mejl na info@pickbox.tv

    • Da li su moji podaci bezbedni?

      Jesu. Sve transakcije su zaštićene šiframa koje koriste banke i kartične kuće. Vaši lični podaci zaštićeni su u skladu sa Zakonom o zaštiti ličnih podataka.

    • Koje je trajanje Pickbox paketa?

      Pickbox možete da aktivirate u intervalima od 1, 6 ili 12 meseci. Za izbor POPULARNOG paketa, u trajanju od šest meseci, štediš 451 dinara, pa će tako od vas tražiti samo 2999 dinara. Ako se odlučite za NAJBOLJI paket, u trajanju od godinu dana, Pickbox vam poklanja gledanje na trećem uređaju, uštedu od 901 dinara, a zauzvrat traži samo 5999 dinara.

      Za više informacija pošaljite mejl na info@pickbox.tv

    • Kako otkazati obnavljajuću kupovinu?

      Obnavljajuću kupovinu aktiviranu kartičnom ili PayPalovom uplatom moguće je otkazati u Informacijama o računu na vašem računaru do kojih se dolazi klikom na Moj račun. Klikom na „Želite da otkažete pretplatu? KLIKNI OVDE” otkazujete obnavljajuću kupovinu. Nakon otkazivanja obnavljajuće kupovine, odnosno OSNOVNOG paketa, ista pretplata trajaće do prvobitno predviđenog datuma obnove, odnosno do predviđenog datuma za obnavljanje mesečne kupovine.

    • Kako mogu da produžim pretplatu?

      Aktivacija ili produženje Pickboxa mogući su jedino preko računara, Samsung ili LG Smart TV-a. Ako imate Pickbox na računaru, a drugi vam je uređaj tablet ili pametni telefon, jednostavno na stranici www.pickbox.tv odaberite kućicu Moj račun > Aktivacija i kupite/produžite uslugu. Ako su vam oba uređaja tableti ili pametni telefoni, odjavite jedan od uređaja u kućici Moj račun > Upravljanje uređajima i ponovo prijavite računar. Na stranici www.pickbox.tv odaberite kućicu Moj račun > Aktivacija i produžite uslugu.

  • Tehnička pitanja

    • Treba li da instaliram neki program za gledanje Pickboxa?

      Nije potrebno instalirati nikakav dodatni program za gledanje Pickboxa. Sadržaj se pokreće preko multi DRM-a, pa je potrebno samo registrovati se i aktivirati svoj korisnički nalog.

    • Koji internet pregledač preporučujete?

      Pickbox vam preporučuje gledanje serija i filmova u Google Chromeu s obzirom da je to internet pregledač koji je najbolje prilagođen Pickboxu.

    • Mogu li da gledam Pickbox u Google Chromeu?

      Možete. Štaviše, Pickbox vam preporučuje gledanje u Google Chromeu s obzirom da je to internet pregledač koji se najbolje slaže s Pickboxom.

    • Mogu li da gledam Pickbox u Mozilli Firefox?

      Možete, uz uslov da imate instaliran Microsoft Silverlight i Adobe Flash Player, ali ni u tom slučaju Pickbox ne može da garantuje kvalitetan prikaz sadržaja jer veliki deo toga zavisi od kvaliteta i jačine računara, odnosno od grafičke kartice. Pickbox bi vam svakako preporučio da se s njim družite preko Google Chromea.

    • Mogu li da gledam Pickbox u Internet Exploreru?

      Možete, uz uslov da imate Windows 8 ili novije programe. Ali, ako dozvolite, Pickbox bi vam svakako preporučio da se s njim družite preko Google Chromea.

    • Mogu li da gledam Pickbox u Edgeu?

      Možete, uz uslov da imate Windows 10. Ali, ako dozvolite, Pickbox bi vam svakako preporučio da se s njim družite preko Google Chromea.

    • Mogu li da gledam Pickbox u Safariju?

      Možete. Safari preporučujemo korisnicima Mac računara, ali, pre gledanja je potrebno instalirati dva programa - Adobe Flash Player i Microsoft Silverlight.

    • Mogu li da gledam Pickbox u Operi?

      Možete. Ali, ako dozvolite, Pickbox bi vam svakako preporučio da se s njim družite preko Google Chromea.

    • Kolika brzina interneta mi treba za gledanje Pickboxa?

      Da biste neometano gledali Pickbox, potrebna je veza minimalne brzine 2 Mbps po aktivnom uređaju. Pickbox automatski prilagođava kvalitet videa zavisno od vašeg uređaja i brzine internet veze.

    • Koji je kvalitet videa na Pickboxu?

      Pickbox ima više videoprofila koji se menjaju na osnovu brzine internet veze i uređaja na kojem gledate sadržaj. Određena količina sadržaja je u HD rezoluciji

    • Pojavljuje mi se poruka „Pogrešan e-mail i lozinka.“ Šta to znači?

      Pickbox pokušava da vam kaže da ste u polje mejl adrese upisali mejl s kojim niste registrovani ili ste u polje za lozinku upisali pogrešnu lozinku. Ako ni nakon nekoliko pokušaja ne uspete da se prijavite, Pickbox vam savetuje da promenite lozinku klikom na Resetuj lozinku.

    • Kako mogu da promenim lozinku?

      Lozinku možete da promenite klikom na Resetuj lozinku, nakon čega upisujete mejl adresu s kojom ste registrovani i na istu dolazi mejl s linkom na koji treba da kliknete. Nakon što ste kliknuli na link, upisujete novu lozinku, potvrđujete i spremni ste za ponovno druženje s Pickboxom koji vas nestrpljivo iščekuje.

    • Kako mogu da promenim lozinku ako sam već prijavljen na uređaju?

      Uđete u kategoriju na Moj račun > Informacije, kliknete na KLIKNI OVDE pored „Zaboravio si lozinku?“ nakon čega upisujete mejl adresu s kojom ste registrovani i na istu dolazi mejl s linkom na koji treba da kliknete. Nakon što ste kliknuli na link, upisujete novu lozinku, potvrđujete i spremni ste za ponovno druženje s Pickboxom koji vas nestrpljivo iščekuje.

    • Pojavljuje mi se poruka „Iskoristili ste maksimalan broj uređaja koje ste mogli da prijavite na jedan korisnički račun.“ Šta to znači?

      Pickbox pokušava da vam kaže da ste već „popunili“ sva prazna mesta za prijavu svojih uređaja. Maksimalan broj uređaja koje možete da prijavite na jedan korisnički nalog je 4. Imajte na umu da prijava na određeni uređaj znači logovanje sa svojim korisničkim podacima s tog uređaja na Pickbox.

    • Pojavljuje mi se poruka „Dostignut maksimalni broj istovremenih pristupa usluzi.“ Što to znači?

      Pickbox pokušava da vam kaže da istovremeno ne možete da gledate na 4 ili više uređaja (ovisno o aktiviranom Pickbox paketu).

    • Pojavljuje mi se poruka „Morate da prihvatite uslove korišćenja.“ Šta to znači?

      Pickbox pokušava da vam kaže kako niste kliknuli na mali kvadratić koji se nalazi odmah ispod polja za unos lozinke čime potvrđujete da se slažete s uslovima gledanja Pickboxa.

  • Pickbox sadržaj

    • Zašto više nema moje serije ili filma?

      Pickbox poštuje zakone svoje države i zato za svaki sadržaj koji vam nudi zakupljuje licencu koja mu daje pravo na prikazivanje tokom određenog vremenskog perioda. Kad taj period istekne, Pickbox sa suzom u oku isključuje sadržaj.

    • Kako mogu da znam do kad će neka serija ili film biti na Pickboxu?

      Pickbox se pobrinuo da u bilo kom trenutku znate koliko vam je vremena ostalo pre nego što isključi određenu seriju ili film. Sve serije i filmove koji odlaze danas, u sledećih sedam ili sledećih 30 dana, možete pronaći u aplikaciji u kategoriji Zadnja prilika. Takođe, čitajte naše njuzletere i pratite našu Facebook stranicu – to su kanali preko kojih ćemo vas sigurno obaveštavati o svim novostima.

    • Zašto nemate još više serija, filmova i crtaća?

      Pickbox poštuje zakone svoje države i zato za svaki sadržaj koji vam nudi zakupljuje licencu koja mu daje pravo na prikazivanje tokom određenog vremenskog perioda. Niko na svetu ne poseduje sve sadržaje produkcijskih kuća, ali trudimo se da imamo najbolji sadržaj u regiji.

    • Mogu li da predložim sadržaj koji bih hteo da gledam na Pickboxu?

      Apsolutno. Pickbox ima svoju sveščicu u koje zapisuje sve vaše želje koje mu pošaljete i trudi se da ih sve ispuni. Imate i vi svoje želje? Pošaljite ih Pickboxu na info@pickbox.tv!

    • Ko prevodi sadržaj na Pickboxu?

      Pickbox ima svoje profesionalne prevodioce koji mu pomažu da svaki sadržaj bude preveden kako biste vi mogli maksimalno da uživate u serijama i filmovima.

    • Kako promeniti jezik prevoda?

      Odaberite Moj račun, zatim Jezici, pa Jezik titlova, i odaberite željeni jezik. Pickbox govori srpski, hrvatski, bosanski, crnogorski, makedonski i slovenački jezik.

    • Kako promeniti jezik interfejsa?

      Odaberite Moj račun, zatim Jezici, pa Jezik interfejsa, i odaberite željeni jezik. Pickbox govori srpski, hrvatski, bosanski, crnogorski, makedonski i slovenački jezik.

  • Rešavanje Problema

    • Zašto ne mogu da gledam serije i filmove?

      Za neometano i neograničeno gledanje Pickboxa neophodno je da se pretplatite. Ako ste već pretplaćeni, ali i dalje iz nekog razloga ne možete da gledate serije i filmove, svakako nam se javite na info@pickbox.tv.

    • Zašto ne mogu da se prijavim na svoj korisnički račun?

      Proverite da li upisujete ispravnu e-mail adresu i lozinku, a lozinku po potrebi promenite. Takođe, proverite jeste li se već prijavili s maksimalnim brojem uređaja (dva za OSNOVNI i POPULARNI paket i tri za NAJBOLJI paket). Ako upisujete ispravne podatke i niste prijavili maksimalan broj uređaja, svakako se javite na info@pickbox.tv da bi vam Pickbox pomogao.

    • Pokušavam da prijavim drugi uređaj i sistem mi javlja da sam iskoristio maksimalan broj uređaja.

      Jeste li sigurni da ste prijavili samo jedan uređaj? Ako jeste, jeste li sigurni da se na istom uređaju niste prijavili preko dva ili više različita internet pregledača? Naime, Pickbox vidi prijavu preko dva internet pregledača kao prijavu preko dva uređaja. Ako ste sigurni da se niste prijavili preko dva uređaja ili dva internet pregledača, svakako se javite na info@pickbox.tv da bi vam Pickbox pomogao.

    • Aktivirao sam NAJBOLJI paket i ne mogu da prijavim treći uređaj.

      Svakako se javite Pickboxu na info@pickbox.tv da bi vam pomogao i što pre vam omogućio prijavu na trećem uređaju.

    • Instalirao sam novi Windows i sada mi sistem javlja da više nemam pravo na prijavu uređaja.

      Posle reinstalacije Windowsa sistem ne prepoznaje vaše uređaje pa vam zbog toga šalje poruku da ne možete da se prijavite. Svakako se javite na info@pickbox.tv da bi vam Pickbox pomogao.

    • Ne mogu da se pretplatim na Pickbox!

      Javite nam se na info@pickbox.tv sa detaljima u vezi sa plaćanjem - šta se događa da ne možete da se pretplatite, način na koji želite da se pretplatite i vreme kada ste pokušali.

    • Platio sam Pickbox PayPalom, a još uvek ne mogu da gledam.

      Strpite se još samo malo, Pickbox će vam biti dostupan čim dobijete potvrdu od PayPala da je plaćanje uspešno izvršeno. Ako se to ne desi, svakako se javite na info@pickbox.tv da bi vam Pickbox pomogao.

    • Zašto mi ne stiže povratni SMS s kodom?

      Pickbox aktivacija putem SMS koda više nije podržana. Pickbox je moguće aktivirati na vašem računalu: kartičnom uplatom ili uplatom preko PayPala.

      U slučaju problema, svakako se javite na info@pickbox.tv da bi vam Pickbox pomogao.

    • Aktivirao sam kod na Smart TV-u, ali mi Pickbox javlja da je neispravan!

      Ako ste nekoliko puta u kraćem vremenu potvrdili unos koda, bez obzira na poruku, pokušajte da gledate neki film ili seriju. Vaš korisnički račun bi trebalo da bude aktivan, a ukoliko to nije slučaj, svakako se javite na info@pickbox.tv da bi vam Pickbox pomogao.

    • Imam poteškoća s gledanjem serija i filmova na Pickboxu!

      Pre svega, proverite brzinu svoje internet veze koja bi za druženje s Pickboxom i gledanje serija i flmova morala da bude minimalno 2 Mbps. Brzinu možete da proverite na www.speedtest.net.

      Ako je internetska veza dovoljno brza i stabilna, svakako se javite Pickboxu na info@pickbox.tv s detaljnim opisom poteškoće, uređajem na kojem se ona javlja, verzijom aplikacije i operativnog sistema i po potrebi internet pregledača (za računare) i njegove verzije da bismo lakše otkrili zbog čega dolazi do poteškoća prilikom gledanja.

    • Pickbox mi ne radi dobro na računaru!

      Preporučujemo da Pickbox gledate u Google Chromeu koji se najbolje slaže sa Pickbox aplikacijom. Ako i tokom gledanja Pickboxa u Chormeu imate poteškoća, svakako se javite Pickboxu na info@pickbox.tv s detaljnim opisom poteškoće, uređajem na kom se ona javlja, verzijom aplikacije i operativnog sistema i internet pregledača i njegove verzije da bismo lakše otkrili zbog čega dolazi do poteškoća tokom gledanja.

    • Pickbox mi ne radi dobro na iPhoneu/iPadu!

      Za gledanje Pickboxa na iPhoneu ili iPadu potrebno je imati najmanje 8.0 verziju iOS-a, najnoviju verziju Pickbox aplikacije i stabilnu internet vezu od minimalno 2 Mbps. Ako zadovoljavate sve uslove, a Pickbox i dalje ne možete da gledate, svakako se javite Pickboxu na info@pickbox.tv sa detaljnim opisom poteškoće, uređajem na kom se ona javlja, verzijom aplikacije i verzijom iOS-a da bismo lakše otkrili zbog čega dolazi do poteškoća tokom gledanja.

    • Pickbox mi ne radi dobro na Andorid uređaju!

      Za gledanje Pickboxa na Android smartfonu ili tabletu, potrebno je imati najmanje 4.1 verziju Androida, najnoviju verziju Pickbox aplikacije i stabilnu internet vezu od minimalno 2 Mbps. Ako zadovoljavate sve uslove, a Pickbox i dalje ne možete da gledate, svakako se javite Pickboxu na info@pickbox.tv s detaljnim opisom poteškoće, uređajem na kom se ona javlja, verzijom aplikacije i verzijom Androida da bismo lakše otkrili zbog čega dolazi do poteškoća tokom gledanja.

    • Pickbox mi ne radi dobro na Samsung Smart TV uređaju!

      Za gledanje Pickboxa na Samsung Smart TV-u, potrebno je imati Smart TV proizveden od 2012. do danas, najnoviju verziju Pickbox aplikacije, softvera TV-a i stabilnu internetu vezu od minimalno 2 Mbps. Takođe, Pickbox trenutno nije dostupan na Tizen operativnom sistemu pa isto tako proverite da vaš Smart TV, naročito ako je noviji, možda nema baš taj operativni sistem. Ako zadovoljavate sve uslove, a Pickbox i dalje ne možete da gledate, svakako se javite Pickboxu na info@pickbox.tv s detaljnim opisom poteškoće, uređajem na kom se ona javlja, verzijom aplikacije i verzijom Androida da bismo lakše otkrili zbog čega dolazi do poteškoća tokom gledanja.

    • Pickbox mi ne radi dobro na LG Smart TV uređaju!

      Za gledanje Pickboxa na LG Smart TV-u, potrebno je imati Smart TV proizveden od 2012. do danas, najnoviju verziju Pickbox aplikacije, softvera TV-a i stabilnu internet vezu od minimalno 2 Mbps. Ako zadovoljavate sve uslove, a Pickbox i dalje ne možete da gledate, svakako se javite Pickboxu na info@pickbox.tv s detaljnim opisom poteškoće, uređajem na kom se ona javlja, verzijom aplikacije i verzijom Androida da bismo lakše otkrili zbog čega dolazi do poteškoća tokom gledanja.

  • Pickbox na mts-u

    • Preko kojih telekom operatera mogu da gledam Pickbox?

      Pickbox je moguće gledati preko mts-a i SBB-a.

    • Kako mogu da gledam Pickbox preko mts-a?

      Aktivirajte Pickbox na mts TV-u prateći ove korake: mts TV meni > Upravljanje nalogom > Korisnički nalog > Sve usluge > Paketi i usluge > Pickbox ili Moj nalog > Paketi i usluge > Pickbox

    • Mogu li da gledam Pickbox na još jednom uređaju uz mts?

      Zasad gledanje na dodatnom uređaju nije moguće, ali radimo na tome, pa verujemo kako ćemo u budućnosti omogućiti i tu opciju.

    • Da li se razlikuje sadržaj na samostalnoj Pickbox usluzi i u Pickboxu na mts-u?

      Korisnici mts-a koji imaju novu platformu imaju u potpunosti isti sadržaj kao i samostalna Pickbox aplikacija, dok korisnici sa starom mts platformom imaju određene sadržaje, ali ne sve, koji se nalaze na samostalnoj Pickbox aplikaciji. Kako biste saznali koju platformu imate, molimo vas kontaktirajte korisničku podršku mts-a.

    • Jesi li svi sadržaji prevedeni?

      Apsolutno sve sadržaje su preveli profesionalni i iskusni prevodioci.

    • Moram li da imam mts kako bih gledao Pickbox?

      Ne morate. Pickbox postoji i kao samostalna usluga koju možete da gledate na dva ili tri uređaja, u zavisnosti od odabranog paketa. Više informacija možete pronaći na www.pickbox.rs.

  • Pickbox na SBB-u

    • Preko kojih telekom operatera mogu da gledam Pickbox?

      Pickbox je moguće gledati preko SBB-a i mts-a.

    • Kako mogu da gledam Pickbox preko SBB-a?

      Pickbox je besplatan za sve postojeće i nove korisnike Trio i Duo Gold Extra i Gold Premium paketa.

      Jednostavno gledajte Pickbox na TV-u u nekoliko koraka: Izaberi VOD dugme na daljinskom upravljaču > Izaberi Pickbox > Izaberi sadržaj > Izaberi opciju ˝Gledaj˝ > Potvrdi.

      O mogućnostima aktivacije i gledanja na uređajima, kontaktirate korisničku službu SBB-a na 19900 ili putem mail adrese na info@sbb.rs

    • Mogu li da gledam Pickbox ako nemam Trio, Duo Gold Extra ili Gold Premium paket?

      Naravno. Za samo 575 dinara mesečno možete da dodate Pickbox u svoj paket.

    • Mogu li da gledam Pickbox na još jednom uređaju uz SBB?

      Pickbox možete da gledate i preko D3GO aplikacije na svim uređajima gde god da ste.

    • Mogu li da gledam Pickbox na SBB-u i dodatnom uređaju istovremeno?

      Pickbox možete istovremeno da gledate na vašem TV-u i na D3GO aplikaciji.

    • Da li se razlikuje sadržaj na samostalnoj Pickbox usluzi i u Pickboxu na SBB-u?

      Ne razlikuje se, serije, filmovi i crtaći su identični na Pickboxu kao samostalnoj usluzi i na SBB-u.

    • Jesi li svi sadržaji prevedeni?

      Apsolutno sve sadržaje su preveli profesionalni i iskusni prevodioci.

    • Moram li da imam SBB da bih gledao Pickbox?

      Ne morate. Pickbox postoji i kao samostalna usluga koju možete da gledate na dva ili tri uređaja, u zavisnosti od odabranog paketa.

      Više informacija možete da nađete na www.pickbox.rs